Yeni nesil para kazanma yöntemleri: tiktok, youtube, instagram
Yeni nesil para kazanma yöntemleri: tiktok, youtube, instagram

Okulun yoğunluğundan dolayı sosyal medya ile pek ilgilenemiyordum. Zannedersem 1 yıldan fazla bir süredir telefonu elime aldığımda öncelikli işlerimi yaptıktan sonra kim ne yapmış, hangi şarkı hit olmuş gibi şeylere birkaç dakika ya bakıyordum ya bakmıyordum. Bugün bir fırsatım oldu. Youtube’da biraz dolaşayım dedim. Youtube karşıma Cemre Solmaz diye birini çıkardı. Şarkının adı Bir Dilek idi.

Bi bakayım dedim. Dinledim, fena değildi. Bildiğimiz klasik genç şarkılarından biriydi fakat kızı merak ettim. Biraz araştırdım. 21 yaşında bir genç kızımız. Annesi ile birlikt yaşıyor falan filan. Kızın tiktokta yaklaşık 8 milyon takipçisi bulunuyor. Vay anasını sayın seyirciler dedim ilk gördüğümde.

Sonra Youtube’a geri döndüm. Oradan karşıma Berke Juan diye biri çıktı. Bu nasıl bir soyadı diyerek adamı dinledim. Şarkısını Koray Albayrak ile Emre Nili diye biri yazmış. Oradan Youtube otomatik olarak Kürşat Juan’ı karşıma çıkardı. Bunlar ne ayak diyecekken baktım ki Kürşat, Berke’ye laf atıyor. Ya da bana mı öyle geldi. Anlayamadım. Allah Allah dedim kendi kendime. Sonra baktım Kürşat’ın şarkısını yazan kişi de aynı.  Koray Albayrak ile Emre Nili.

Nasıl oluyor lan bu dedim kendi kendime. Adam soyadı aynı olan iki kişiye şarkı yazmış ve birbirlerine mi kırdırıyor diye düşündüm. Zamanım gittikçe darldığı için oradan başka bir şarkıya yönlendim. Sıradaki şarkıyı Ece Mumay söylüyor. Şarkının adı da Galaksi. Bu şarkı 220 milyon defa dinlenilmiş. Diğerleri de 80-90 milyon defa dinlenilmişti. Hepsini ayrı ayrı tebrik eder, başarılarının devamını dilerim. Helal olsun çocuklara.

Kapattım. E biraz da moralim bozuldu. Ulan ne diye o kadar üniversite okudum. Ben ne yapıyorum diye kendi kendimi sorgulamaya başladım. Yaşım 33. Geç mi kaldım acaba? Ne yapabilirim? Bir şey üretebilir miyim? gibi soruların içinde gidip gelirken baktım ki bir şeye yeteneğim yok ya da bir şey yapabilecek biri değilim. En azından şarkı söyleyecek ya da tiktok gibi ortamlarda değişik videolar çekerek takipçi toplayacak potansiyel yok bende.

Kısa yoldan zengin olmak ya da fakir bir şekilde yaşamak. Galiba uçak teknisyenliği, ondan önce aldığım lisans eğitimi filan bir işe yaramayacak. Baksana abi. Daha üç beş kuruş para kazanabilmek için blog yazıyor, internet siteleri ile uğraşıyorum. Yöntemini bulan bir şekilde parayı kısa yoldan kazanıyor, zengin oluyor. Rahat yaşıyor. En azından dışarıdan rahat yaşadığı görünüyor. Gerçekte içlerinde ne dönüyor, hayatlarında neler yaşanıyor bilemiyoruz. Fakat ekonomik olarak bir problemlerinin olmadığı aşikar.

Ne dersiniz? Bu yaştan sonra tiktokçu mu olsak ya da youtube için cins cins kışkırtma videoları mı çeksek? Para yapar mı bu saatten sonra? Yorumlarınızı bekliyorum. Eğer siz de tiktok veya instagram gibi yerlerden fırsat bulup bu yazıyı okursanız 🙂

Haa. Şimdi ne mi yapıyorum? Önce Erdem Ergün’ün Alma Ahımı şarkısını açtım. Sonra Youtube Rubato’dan aynı şarkıyı tekrar çaldı. Şu anda ise yine Rubato’dan kaç kadeh kırıldı (unutmadım) şarkısı çalıyor. Ben yine normal yaşantıma, yani uçak sistemlerini çalışmaya geri döneyim. Hoşçakalın.

Önceki İçerikEn iyi süt arttırıcı ürün hangisi? Bestlak damla yorumları
Sonraki İçerikAdı güncel blog olup güncel olmayan bir site!
Emin olmamakla birlikte galiba 22 yıllık bilgisayar geçmişim bulunuyor. Şimdi bu satırları yazarken ne kadar uzun süre olduğunu farkettim. İlk başlarda gırgır şamatayla geçen internet kullanımının yerini şimdilerde araştırma ve paylaşımlar aldı. Aktif olarak bir haber sitesi ile güncel blog sitesini yönetmekteyim.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz